Måndagspeppad

Hej finisar! Dagarna flyger förbi och nu är det ny vecka igen.
 
En mysig och lugn helg med lite kalasfirande har stått på schemat. Och så även tapserande och storstädning av en styck kaoslägenhet. Jag är så himla glad att ordningen snart är återställd och så himla tacksam över att Rasmus är så duktig på att renovera, fixa och dona. 
 
Vår lägenhet är himla fin just nu och jag vill aldrig flytta här ifrån känner jag. Fint badrum, superfin hall (ny tapetserad) och över lag så är här bara himla fint!! Och efter att ha levt i ett kaos sen i början av Januari då vi drog igång badrumsrenoveringen så är jag riktigt glad att vi kommit till slutet. Jag måste ju dock säga att det varit en superroligt äventyr, speciellt då vi inte haft någon toa och fått springa ner på toan i källaren mitt i natten..och ingen dusch heller så vi har fått springa över till bastun i grannhuset och duscha där.
 
Iallafall så är dagens plan än så länge att plugga lite och förhoppningsvis spela in lite till youtube. Vädret är inget att hurra för idag, så jag har inte ett dugg dåligt samvete över att sitta inne under en filt hela dagen.
 
 
Trevlig Måndag på er. ♥
 
 
Älskar dig så in i bomben ♥
 
Sen kör vi lite Måndags motivation.
Jag är så himla stolt över mig själv! Vänstra bilden är från Oktober förra året och den högra är från i Lördags. Jag är så himla stolt över mig själv!
Inga konstiga dieter, inga pulver & måltidsersättningar utan bara vanlig hederlig mat och lite godis på helgen! Och minus 8 kg!!!!!!
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0