Mitt i sommaren

Hej i sommarvärmen!
Hur har ni det? 30 grader och strålande sol.
Ja, vi har mest hållit oss inne dessa dagar när värmen drog in över oss. 
Rasmus har gått på semester nu, så jag lär väl ta lite "ledigt" jag med.

Här kommer lite bilder!


(null)
Wilja har börjat kunna sitta i stolen litegrann nu. Hon är verkligen nöjd över detta. Även mat har hon börjat smaka på. 

(null)
Jag bestämde mig för att klippa av mitt hår.
Det va så skönt!

(null)
Rasmus gick på semester och vi firade med kinamat och bubbel 

(null)
Dessa två alltså ❤️

(null)
❤️

(null)
Vi var på leos lekland med Maja, Andreas och Dante. Så kul vi hade!

(null)
Wilja blev 4 månader ❤️

(null)
Jag tvingade Lowe att springa med mig genom vattenspridaren. Det.va.värt.det!

(null)
Har även sytt lite i dagarna. Blev klar med denna klänningen igårkväll.
Skön i denna värmen




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0