Tillbaka till rutiner, kalas helg & palmfestivalen

Hej vänner!
Oj vad livet rullade igång efter att Rasmus semester tog slut! Alla rutiner, som jag visserligen tycker om, bara slog mot en.

Dock tycker jag att det är mycket lättare att vara själv med båda två på morgonen nu när Wilja är några månader äldre. Vi har verkligen fått in en bra morgonrutin! 

Lowe började på ny avdelning nu också, och har även släppt blöjan nu under sommaren så det har varit massa nytt att hålla reda på.

Iallafall så sitter jag just nu i soffan och kollar ett nytt avsnitt av Skam medan Wilja sover en stund i vagnen. Sen ska vi ner och ta spruta på bvc, tur att hon är lyckligt ovetande.

Igår hade vi även kalas för Lowe som fyller 3 år i morgon. Så jag ska väl hinna röja undan det sista här hemma också. Puh!

Ha en fin Måndag, här kommer lite bilder från min helg.



(null)
Vi blev överraskade av regnet förra veckan. Inget kapell på cykeln, men som tur var så hade jag Wilja i liggdelen och vi hade ett paraply + regnjacka i cykeln. 
Lowes kommentar: " så mysigt detta var mamma". Sötis!

(null)
Sen blev det Fredag och palmfestivalen. Vi gick ner och åkte lite karuseller tillsammans med Freddie, Emma, Lykke & Milton.
Lowe verkligen älskar karuseller och vi skulle absolut åka berg och dalbanan. 

(null)
Wilja hänkade med och va på ett strålande humör.

(null)

(null)

(null)
Lyckan var ju given när kidsen fick glass. Är det marknad så är det.

(null)
Sen blev det söndag och vi hade kalas för Lowe.

(null)

(null)
Han fick massa fina presenter och han knappt fika då han ville leka med alla sakerna

(null)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0