Onsdag 30.e November

Hej på er!
Sista dagen i november och livet har rusat iväg.
Är nog inne i en liten vinterdepp? Mörkt och grått, och på det en liten tjej som inte sover bra på natten och en 3-åring som blivit besatt av trotsdemoner. Livet.

Men i morgon är det iallafall den 1.e December. Hur fantastiskt är inte det? Mysigaste månaden. Och roligt är att Lowe blivit lite mer medveten om detta, speciellt nu när vi "upptäckte" att julnissen flyttat in igen. Det är typ allt han pratar om. Igår gjorde han t.om en önskelista som han la framför nissedörren. Hur gulligt?

Annars då, det händer inte jättemycket just nu. Men det får väl vara helt okej det också tänker jag. Nästa år så kommer jag ha fullt upp med en 1-åring och en 3,5 åring fram till Augusti. Så jag sitter väldigt lugnt i båten.

Nu har jag precis landat i soffan med en celsius och en lussebulle. Fint! Wilja sover och Lowe är på förskolan. Här jag jag sitta en bra stund och fixa lite med ett sy projekt.

(null)
Denna lilla loppan blir bara större och större. Tiden går lite för fort, men ändå så långsamt. Att man aldrig är nöjd liksom.

(null)
Jag och rasmus åkte på spa häromhelgen. Så himla välbehövliga timmar! 
Njöt av varenda sekund!

(null)
Snön kom hit i några dagar också. Mysigt!

(null)
Vi fyra ❤️

(null)
Sen blev det ju 1.a advent.
Vi åt mysfrukost och gick sen ner på julskyltningen i stan.

(null)

(null)
Dessa två. Som jag älskar dom, som som ger mig gråa hår och mörka ringar under ögonen.
Fina underbara ❤️



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0