Lördag 9.e Juli

Hehejsan hej!
Lördag och vi har precis landat i soffan efter en lång tur med lådcykeln. Vi har ju funnit vårt nya sommarintresse, nämligen geocaching. Så himla roligt! Googla på det om ni vill veta mera.
Jag tänkte vi skulle kolla på lite bilder från min telefon.

(null)
Jag har varit ledig med dessa två i två veckor nu. Mysigt med väldigt kämpigt. Vi har dock hängt en massa på öppna förskolan så vi har haft att hitta på.

(null)
Fick sytt klart denna tröjan till mig själv. Älskar den!

(null)
Hittade en gammal bild på Lowe. Tror han var ca 6-7 månader på denna bilden. Galet att det är samma barn!

(null)
Vi bjöd över Linus & Sandra på grillat. Vi drack gott bubbel och åt chips i väntan på maten.

(null)

Som sagt, öppna förskolan. Life saver! Och för Lowe som älskar att vara ute har deras förmiddagsaktiveter varit toppen. Ute lek i 2.5 timme. 

(null)
Har fått dra honom där i från vissa dagar. Vi hittade denna bilen som var fantastiskt rolig att leka med.

(null)
Wilja har fått börja smaka på lite mat. Hon blir ju inte 4 månader förens om ca 1 vecka. Men vi kunde inte hålla oss.
Äpple var poppis att smaka på i smaknappen.

(null)
Lite pyssel och annat har vi också hunnit med.

(null)
Fick sytt denna omlottblusen också. Blev dock inte nöjd med den. Men jag älskar mönstret, så jag måste testa att göra fler!

(null)
Har hittat ett nytt beroende. 
Denna läsken som finns på Willys.
Hjälp så god den är!!

(null)
Vi tog en tur med bussen ner till stan en dag. 

(null)
Tog en fika på vattentornet.

(null)
Lekte på öppna förskolan.

(null)
Och lånade massor med böcker på biblioteket

(null)
Vi åkte till Vellinge för att träffa mina tjejkompisar.

(null)
Vi lagade pastasallad

(null)
Och fikade på kladdkaka 

(null)
Sen avslutade jag & Rasmus kvällen med sushi.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0