Måndag 28.e Augusti

Hej vänner!
Vardagen är här! Jag har börjat jobba, klarade en hel vecka, sen blev jag dunderförkyld..kul..
Men än så länge har barnen klarar sig..

I helgen blev det en snabb runda på palmfestivalen och igår, söndag, var det dop för våra kompisars dotter Alva.

Men ja, som sagt så börjar denna veckan med förkylning. Men jag försöker tänka att man ändå ska jobba hela livet nu..hehe..så vad gör en förkylning. 

Ska försöka hitta lite ork att kanske börja slå in presenter till en liten grabb som blir 4 år på Onsdag. Helt galet!!

Ha en fin vecka och Måndag

(null)
Såhär pepp var jag första dagen på jobb

(null)
Doppresent som jag blev himla nöjd med

(null)
Snabblunch i bilen på väg till dopet. 
Min fina kille ❤️

(null)
Hade en ny Vinted-fyndad klänning på mig på dopet.
Kände mig så himla fin!

(null)
❤️



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0