Tisdagstankar på bussen

Godmorgon! 

Tröttare än tröttast sitter jag på bussen in till skolan. Men så är det och det är bara att göra. Snart är det helg igen ;) ..och dessutom valborgsmässoafton. Mys!
 
Jag ville också tacka för kommentaren på förra inlägget. Jag ska se om jag kan få ihop något om träning och mat. Jag är ju tyvärr så tråkigt att jag bara äter vanlig husmanskost typ varje dag. Och tränar mina 3-4 pass i veckan på friskis.
 
Något jag dock försöker fokusera på i nuläget är att må bra med mig själv och att fokuset ska ligga på välmående och att jag väljer att träna & äta bra för att jag ska må  bra, vara pigg och orka med att träna de pass jag vill. Jag försöker hitta en balans mellan träning-mat-livet, utan att få ångest och dåligt samvete för att jag unnat mig ett choklad. Att få bort tanken att jag inte kommer gå upp i vikt för att jag åt en hamburgare (Kanske om jag äter det 3 dagar/vecka, men ni fattar) eller en stor påse godis på Lördagen eller Onsdagen.
 
Så ett sunt tänk är det jag försöker eftersträva just nu. Och även att acceptera mig själv för allt det jag är. Och pränta in att jag fan är bra som jag är!
 
 
Och det är ni också.
Puss ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0