Jobbiga tankar om träning

Och där började mina tankar spinna rundor igen. 
Jag satt och kollade runt på gamla bilder och snubblade över några träningsbilder. Och jag vet inte om det är för att jag inte tränat på mer än typ 1,5 vecka eller om det är vädret som gör det...






...men fan så bitter jag är! Och jag hittar inte min träningsglädje igen, och jag äter som en jävla kratta! Antingen äter jag bara massa skit eller så äter jag typ frukost och sen är jag inte hungrig på hela dagen.
Vad är det som hänt med mig? När jag ser dessa bilderna så får jag ont i mitt hjärta, för jag ser så himla lycklig ut! Nu är jag inte lycklig, när det kommer till träning och bra mat iallafall.. Det är bara fucking pest och pina och jag tycker det är då förbannat tråkigt att jag bara skiteriet!

Men sen blir det en ond cirkel, ingen träning + dåligt val av kost= viktuppgång.
Och visst nu har jag stått på samma vikt sen i höstas, men fan alltså, detta är inget kul längre! :(

Jag brukade längta till jag skulle träna, och planerade livet ut efter hur träningspassen låg. Men nu känns det så himla svårt att få allt att gå ihop!

Vill hänga med i läsningen och skolan som är sjukt viktig! Men sen när man läst färdigt så är man bara så slut. 
Sen är det väl vädret också... Gud vad jag skyller ifrån mig!!!

Ahhhh! Jag blir tokig! Sen vet jag att denna vecka har blivit så knasig med tanke på allt, och att det är ok att trampa snett ibland! Jag måste hitta tillbaka till glädjen med träning, och inte bara fokusera på att gå ner i vikt med hjälp av den.

Hm, ja mycket tankar i huvudet som vanligt. Men det är skönt att man har någonstans att skriva av sig.

Puss & god natt, älskar er alla som kikar in här varje dag ❤️




Postat av: Malin F

Älskade Kajsa. Du har haft en otroligt tuff vecka med tanke på vad som hänt. Inte så konstigt att du känner som du gör. Vädret är dessutom väldigt tråkigt, det är inte konstigt att du känner dig trött. 😘

Försök att faktiskt se allt du åstadkommit istället för denna veckan. Kanske behöver kroppen lite återhämtning och bara få vara? Kanske räcker det att du går en liten promenad och så får du kanske tillbaka träningsglädjen? För den kommer att komma tillbaka när du är redo ❤️❤️ du är otroligt vacker och det är så fint att du vågar skriva om det som är jobbigt. Kram på dig ❤️ Malin F

Svar: Men åhhhh min finafina Malin, tack <333Jag ska verkligen försöka tränga undan mina tankar och bara vara i nuet.
Kram <33
Kajsa Holmdahl

2016-01-21 @ 09:13:03

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0