Sista dagen på sommarlovet

Nej men hejsan på er, och hej September!
Det blir ett blogginlägg från sängen, då min klocka ringer halv 6 i morgon. Men i morgon börjar äntligen skolan igen, och som sagt så är jag taggad till tusen!

Annars så har det inte hänt så mycket idag, jag har mest njutit av min sista dag på sommarlovet. Lite bittert att nästa lov inte är förens till jul ;)

Men ja, det blev ett kräk IW-intervall pass nu i kväll, och ärligt idag var det jobbigt!! Men jag är så envis att jag alltid tar mig igenom det, trots att jag håller på att dö. Är jag dum om jag säger att jag ibland försöker hitta en person att tävla med. Typ den som står bredvid mig. Hihi.

Nu är det som sagt sängläge och lite PH tittande. 

Puss och kram










Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0