Cravings

Okej,cravings delux!! Fy fan vilken dag rent ut sagt, jag har haft ett galet godisbehov och typ fått smått panik över det, tror det beror på att det är Fredag idag...
Jag satte mig för att fortsätta plugga där jag slutade igår, och ja det gick väl bra de första två timmarna, men sen...alltså my god! Det bara kom, och tankarna började spinna, "djungelvrå, djungelvrål, djungelvrååååååååål!!!!" GE MIG NU!!! :C
Så jag ringde till Rasmus och sa som det var, och efter det gick jag och tog en powernap, och nu har det lugnat ner sig litegrann känner jag..
 
Är dock lite grumpy cat fortfarande, men eftersom att vi ska ut och käka ikväll så tänker jag på det istället. :D
Och även att jag slog bort tankarna, för jag var helt seriöst på väg ut genom dörren och ner till konsum.
 
Puss & kram, ha en trevlig Fredag ♥
 
 
Ett mellanmål när suget kallar.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0