Nu är jag trött på detta.

Under kvällens pass som faktiskt blev bodypump, typ så längesedan jag körde det, så kom jag till insikt med lite saker när jag stod där längstfram vid spegel och såg in i mina egna ögon...
 
Fan vad jag har förstört min kropp!
Fan vad ett jävla beroende kan förstöra alla ens träningresultat. Jag stod och blev så jävla förbannad på mig själv när jag fick kämpa för att hålla mig de 45 sekunderna som vi stod i plankan & sidoplankan. För lite mer än 8 månader sedan va jag så jäkla grym på plankan...jag pressade mig och jag tog mig igenom skiten. Det gör jag även idag, för jag är envis som en sur gammal gris. Men det va inte samma alerta Kajsa jag såg i speglen. Inte den tjejen som verkligen levde för träning och som strävade efter något. Allt detta har jag gett upp för ett jävla sockerberoende. För ett jävla 200 grams choklad, djungelvrål, lösgodis ect ect ect!!!!!
 
Jag är så trött på att jag inte kämpar, så trött på att jag gnäller, så trött på att jag inte slutar tycka så jävla förbannat synd om mig själv...åh buhuhuhuhu, jag får inte äta godis, gud jag typ dör buhuhuh, åhh varför kan alla anda äta men inte jag buhuhu, åh men vadå jag får väl äta hamburgare med pommes om jag vill buhuhuu du bestämmer väl inte vad jag ska äta buhuh, vadå tycker du jag är ful & tjock eller buhuhuhuhu...jag blir aldrig smal, jag blir aldrig snygg buhuhuh.. NEJ TRO FAN DET MEN DIN JÄVLA ATTITYD SNORUNGE!!
 
Ta dig i kragen nu för helvete och ryck upp dig. Du Döööör inte för att du inte äter godis, men om du fortsätter äta då kan du .. Hej diabetes och annat skit!
Bara fatta att godis är skit! Det är färgglada saker fullproppade med skit som gör hjärnan helstörd och fuckar upp din metabolism! 
 
Nej usch och fy så arg jag blev, och är. Det måste få ett slut nu, jag köper fast jag inte vill ha. Jag äter fast jag inte är sugen, jag blir arg om någon frågar om det är okej att dom äter godis när jag är där..för jag också vill äta. 
Jag måste lägga av, och det är nu!
 
 
JAG GAV BARA UPP!!
Jag var där ett tag..jag ska dit igen!!
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0