Sushi och Fredagsmys

YES!
Nu har jag varit så grymt duktig och städat & tvättat...6 maskiner tvätt, helt seriöst. Så nu blev det 15 bitar sushi och grönsaker med dippa. Jag är nöjd om man säger som så.
Sen är det ju Idol på tv också (HEJA AMANDA!!), så jag underhåller mig själv när en trött pojkvän sitter och halvsover på andra sidan av soffan. ♥
 
Men ja, vi hörs väl i morgon. Då ska vi till min faster på Kalkonmiddag= Protein!! =Vi ska äta som fan, för kalkon är så mycket bättre än kycklig!
 
 
Hahaha, mitt nya mantra. Men vet ni jag har varit sockerfri i hela 6 dagar idag. Jag är så stolt, och jag har noll cravings just nu ska i veta. Om det sen beror på att jag nyss tryckt sushi eller för att jag bara gett mig fan på det för sista jäkla gången någonsin! 
Det är nock nu!
( Sen behöver man ju inte sträva efter att bli så smal som bilden, men jag vill ner till 70 innan min 25-årsdag)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0