Soliga söndag

Okej, våren är verkligen på g!
Vilket underbart väder vi haft idag, och man känner hur kroppen bara suger åt sig D-vitamin från solen.
 
Så denna Söndag har mest spenderats ute faktiskt. Först stack jag, Rasmus och pappa till Malmö för att kolla lite LP-skivor, hittade några bra :)
Sen blev den en halvtimme på balkongen för att käka mellis med Tösen som sällskap. Jag verkligen älskar vår balkong, nu ska vi bara bygga en spalje så vi kan ha fönstrena öppna. 

Senare blev det 5 km löpning med pappa i Albäck, och jag kände mig riktigt stark idag, och vet ni det är 8 veckor till toughest i morgon, vart har tiden tagit vägen? Men vi fixar det!! :D
 
Nu ska jag äta middag, och sen kränga vattenmelon och jordgubbar ;)
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0