Fruktsallad

Hej mina vänner! ♥
Äntligen börjar allt släppa, och för en sekund kan jag faktiskt slappna av lite!
Idag har jag varit på anställningsintervju för ett sommarjobb på ett äldreboende, och det känns jättebra! Ska jobba Juli-Augusti men även lite i Maj, för att kickstarta det liksom :)
 
Annars så har det inte hänt så mycket i dag, skönt att bara vara. Snart blir det träning, och sen ska jag sätta mig och läsa vår artikel en sista gång innan vi ska lämna in den i morgon(!!!!!!!)
Tyvärr så blev det ingen fika i morgon med Andrea för hennes dotter va sjuk..men men sånt händer. Får handla hem en chokladbulle och äta ändå..Fredag i morgon ju ;)
 
 
...Och just det, jag har inte skrivit något om sockret på ett tag nu.
Jag har bestämt mig för att hålla mig till Fredagar eller Lördagar då jag får äta något. Jag känner att jag inte kan utesluta godis helt ur mitt liv. Det går inte, har prövat i 3 månader nu så jag vet!
Men nu tänker jag hålla mig till en dag i veckan, och sen se till att äta bra och ordentligt i veckorna.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på youtube-videos.
Puss♥
 
Mellanmål igår, SÅ GOTT!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0