DU ÄR STARK!!

Jag är stark, och jag kan!!
Precis som ni också är starka och kan, bara vi ger oss fan på att vi ska klara det! Lite jävlaranama, massor av svett och lite kämparglöd!

8 veckor till toughest och 15 veckor till Spanien! KÖTTA PÅ!!!
Jag tänker göra mitt allra bästa för att var i så bra form som möjligt till dessa veckor! 
Jag tänker gå i mål på toughest och känna att jag verkligen gjort allt i min makt för att klara detta, och jag ska vara jäkligt stolt över mig själv!
Och för en gång skull vill jag kunna bära en bikini utan att skämmas för att jag inte trivs med min kropp! 
"Bikinikropp" eller bara min kropp, jag ska känna mig bekväm!

Och till sist, sluta bry er så mycket om vad andra tycker! Det viktigaste är att ni är nöjda, att ni mår bra!
Ta för er av livet, ta för er på gymmet! "Hej här är jag, nu ska vi lyfta lite vikter"
Var ödmjuk och ha roligt! 

Det är ditt liv, står någon ivägen, gå runt dom..













Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0