Förbannad

 
Precis. Detta håller inte längre, nu måste jag ta tag i detta skitet!
Sen i Mars har mitt sockerberoende löpt amock, och herre jävlar vad jag tryckt godis. Alltså, hade jag sett mig själv från någon annans ögon hade jag fan varit äcklad. För det är fan precis vad jag är just nu.
 
Jag är riktigt jävla vidrig med det beteendet jag har. Bara sluta nu för helvetet!!
Jag behöver inte något, jag vill inte äta något. Men sluta då för helvete att köpa saker då?! Ser du inte kassörskans blickar på dig? Du är VIDRIG!
Nu är det fan ta mig nog, det var droppen kan jag säga. Fy fan alltså!
 
Jag är trött på att hela jävla tiden ge upp! Och se hur det gick. Kände du dig bekväm på Stranden i Spanien? Nej precis, SKYLL DIG SJÄLV!! 
För fan Kajsa, sluta skylla på massa saker hela tiden. Det är ingen som tycker synd om dig för fem öre!
 
Ta tag i din träning och kost, du har bara en kropp! Ta hand om den!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0