Jag ♥ träning

Så här lycklig var jag efter kvällens IW-pass!
 

Hej mina finisar!
Idag blev det en riktig städdag då regnet öste ner typ hela dagen. Men lägenheten blev fin, och jag blev nöjd. Så då spelade inte vädret någon roll. I morgon har jag tänkt köra till soptippen och slänga lite skit, äntligen! Annars ska jag nog bara chilla, kanske spela in en youtubevideo, vem vet?
 
Men ja som ni ser på bilden va jag helt extas när jag kom hem från kvällens träning, men det skulle vara konstigt om jag inte var det när min pulsklocka visade 415 kalorier på 45 min, tack för den! :D
Väl hemma blev det lite kvällsmat, som sen avslutades med en tallrik jordgubbar. Alltså jag har nog käkat jordgubbar varje dag de senaste veckorna, men det är ju så gott, nyttigt och snart slutar dom sälja dom här. Så jag passar på. :D
 
Men ja, jag ska sitta uppe en stund till tänkte jag. 
Ni får ha det så bra, puss & kram ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0