Första dagen på praktiken

Hej allihopa, jag hoppas ni haft en fin Måndag? För det har verkligen jag haft!
 
himla roligt att komma tillbaka till förskolan och alla underbart söta barn, sen att dom inte kom ihåg mig sen förra praktiken gjorde inte så mycket :D
 
Så dagen har bestått av legohus-bygge och bakande med trolldeg, I LOVE THIS JOB!!! Men visst det låter kanske lätt att bara bygga med lego, men vi har fått som uppgift att dokumentera alla händelser med barnen i en loggbok, där man ska utvärdera vad som hänt,vad Jag gjort i den situationen, vad som varit bra/dåligt och vad man lärt sig. OCH att man ska utmana dom i att försöka göra mycket själv. Så hjärnan har gått på högvarv kan jag säga.
 
Klockan 16:30 slutade jag för dagen, och då hade det börjat snöa sjukt mycket, så nu får jag gräva fram underställ, halsduk OCH tjockare vantar. För det lär säääkert bli pulkaåkning på Onsdag, ;) ( Pax först! )
Väl hemma tvingade jag mig själv att inte sätta mig ner, för då skulle tröttheten komma. Sagt och gjort, fick i mig lite fil och frukt, och klockan 19:00 befann jag mig på Friskis för att köra bodypump.
 
Jag har sagt till mig själv att oavsett hur trött jag är denna månaden så ska jag träna alla mina 5 pass i veckan, för detta spelar så stor roll inför toughest.
 
Anyway, innan detta inlägg blir för långt så tänkte jag snabbt bara skriva att jag äntligen fått hem min nya shaker och nytt protein i dag också. Som jag längtat! ;D
Och i morgon ska vi studenter vara med när dom andra förskollärarna går på fortbildning, ser sjuktmycket framemot detta!
 
Natti natti ♥
 
Bästa proteinet ever! MMSports Dubble rich Chocolate, och en lila smartshaker.
 
 


Postat av: linda

Hej, dom har jätte mkt och välja på inne på worldclass protein pulver i olika smaker. tror inte man måste vara medlem för att köpa, tror sådan påse kostar 139kr :)

kram om du behöver snabbt någon gång e det ju bara över gatan från ditt gym

2015-02-04 @ 12:06:56

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0