nerverna som spökar

Hej vänner. Fy för så nerverna börjar spöka nu kan jag säga! 
Har inte sovit bra på två nätter för att tankarna maller runt.
Fy så nervös jag är inför toughest på Lördag, och hjälp vad rädd jag är att det ska hända mig eller pappa något, typ att vi skadar oss eller så.
Men det som nog mest gnager är: tänk om jag inte klarat ett enda hinder! :O
Att jag typ dör av utmattning efter halva vägen, GUUUD denna nervöshet!!
 
Fan, har jag tränat tillräckligt för att åtminstånde ta mig runt bannan?!...ja det återstår att se på Lördag. Och efter det är det väl bara att utvärdera hur det gick, och sen träna hårdare tills nästa år (vill anmäla mig igen nämligen) och se till att utvecklas som fan då.
 
Jaja, nu är iallafall sista löprundan sprungen, och Torsdag & Fredag ska jag bara vila kroppen, kanske stretcha lite och smörja in med tigerbalsam på knäna och benen. 
 
Vi hörs i morgon, och då är det valborgsmässoafton, och vi ska grilla här hemma tillsammans med Linus & Sandra, och sen ska vi åka ut till smyge för att titta på bålet. MYS! 
 
Vi hörs i morgon ♥
 
 


 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0