I confess...

Hej mina fina. ♥
Om här är någon som läser min blogg som även ser på mina youtube-video, så vill jag bara skriva sjukt jäkla tack för all positiv feedback jag fått på min senaste video. Fan vad jag älskar er!
Jag tänkte att jag lägger upp den här också, om det är någon som inte följer mig på youtube :)

I denna videon pratar jag väldigt öppet om mitt sockerberoende, och jag berättar om allt jag gjort för att kunna äta min drog, som är godis.
 
Dock så kan jag berätta att jag nu tillåter mig själv att äta godis på helgen, om jag har ett sug efter det. Och i dag har jag inte det, sitter här med både choklad OCH susrisar ( som är mina favoriter) men jag har inte ens ätit halv påsen. Tror det har mycket att göra med denna videon, att jag faktiskt erkännt mitt beroende för ja "hela världen". Och det känns himla bra ska ni veta, dels för att man erkänt det men också för att man vet att man inte är ensam med att känna så. 
 
Jag tänker även tipsa er här på bloggen, om ni har ett sockerberoende, att läsa böckerna:
Vitt begär av Gunilla Sahlin
Sockerbomben i din hjärna av Bitten Jonsson. Och se även hennes föreläsning på youtube, länkar den här nere.
 
 Ha en mysig kväll, nu ska vi fortsätta se gladiatorerna. Och my GOD vad snygga kroppar utmanarna har, give me!
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0