Tisdag 16.e September

Hej på er!
Denna dagen har verkligen gått i ett. Hjälp alltså! 
Var i skolan klockan 10 för att gå på två föreläsningar, sen blev det en "studentlunch"=matlåda, men Cicci,Erica och Kajsa. :)
Slutade tre, och fick springa till bussen(!)..somnade dock väldigt gott på den. 
 
Väl hemma stack jag ner till stan för att fixa nya träningsskor, som jag invigde tidigare i kväll då jag och mamma gav oss ut på en riktig tortyrpowerwalk, som vi blandade med styrkeövningar. 
..Sen att min rumpa idag håller på att dö "träningsvärksdöden", det hör inte hit. 😇 
 
Nu ska jag strax slänga mig i sängen bredvid Rasmus och sova som en stock.
I morgon är jag ledig, men ska se till att läsa lite i kursböckerna, snart ännu en examination. Sen blir det såklart träning också. ;)
 
Hello beautiful
 









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0