It´s good to be back!

Tjoo!
Okej, jag kommer ha  ont i kroppen i morgon, men det är det så värt! Bästa passen på hela veckan i dag, och då snackar jag om bodypump, Ahh, jag älskar det passet! :D

Nu är jag dock skittrött, och ska strax slänga mig i sängen och sova som en prinsessa. I morgon väntar fyra timmars föreläsning. ;) ..Och om jag kan gå, hehehaha, så blir det lite träning också, antingen boxning eller core-träning. 
 
Puss & godnatt mina fina läsare ♥
 
 
 
Svar på kommentar: Jag har inte haft tid att göra videos på youtube, för jag varit sjuk ( =ingen röst). Och nu har jag så klart smittat Rasmus. Och som jag sagt i en tidigare video så är jag inte bekväm med att spela in videos när han är hemma. Så, så fort han är frisk, och jag har lite tid över så kommer det fler videos. Tack för att du/ni förstår varför det varit lite tomt. :)
 


Postat av: Tack!

Okej jag förstår, absolut. Krya på er!!

2014-09-16 @ 08:48:29

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0