Min träningsfilosofi

Jag fick en kommentar på youtube ang träning, och om jag kunde visa vad/hur jag tränade och åt.
 
Och jag ville bara skriva ett snabbt inlägg om detta, för jag vet inte hur gamla några av er som läser min blogg är. Men vikt är ett väldigt känsligt ämne att prata om, och speciellt med yngre.
Därför tänkte jag snabbt bara berätta vad jag anser om träning och kost.
(Jag är inte utbildad inom ämnet, och detta är MINA åsikter!)
 
 
1. Jag hatar, och då menar jag hatar dieter! 5:2, lchf allt sånt skit. Nejtack! Jag utersluter ingen mat, potatis och ris är livsnödvändigt för mig ;)
 
2. Jag äter allt!! Ja, pizza, kebab och pommes! Jag äter dock inte detta varje dag.
 
3. Jag har en dag i veckan, som när man va liten, som jag äter godis på. Fredag eller Lördag.
 
4. Min Filosofi är "du måste äta för att gå ner i vikt". Att svälta sig kommer inte leda någonstans! Ät och va glad!
 
5. Jag äter enligt tallriksmodellen. Och jag är väldigt glad i kokta grönsaker som broccoli och morötter. Så detta brukar oftast finnas på min tallrik.
 
 
Såhär ser oftast mina tallrikar ut.
 
6. Jag tränar 5 dagar/veckan. Detta är dock inget man behöver sträva efter. En promenad 2-3 dagar/vecka gör underverk! Det viktigaste är att man rör på sig.
 
 
Och till sist. Älska din kropp. Din kropp är hel jäkla awesome, och klarar av jättemycket. 
Ta hand om den, så kommer den att ge dig resultaten du vill ha. :)
Och svält dig aldrig, okej. ❤️ 
 









Postat av: Felicia

Hej!
Jättefin blogg du har! Jag undrar hur jag söker om jag vill hitta din videos på youtube? :)

Svar: Hej. Tack så mycket. Jag heter isadorax2 på youtube :)
Kajsa Holmdahl

2014-11-23 @ 00:39:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0