Träningsuppdate

Hallå på er!
Jag tänkte skriva ett lite mer "tränings-inspirerat" inlägg idag. Ville mest bara berätta hur det går med träningen, maten och ja allt.

Tänkte börja med att skriva att idag har jag varit "socker-fri" i hela 14 dagar, och jag är sjukt stolt över mig själv! ..Och det är något jag faktiskt inte skrivet om på bloggen kom jag på. Hehe, vi tar det från början.

Så, jag inledde alltså en socker-fri/ vit-månad som det kallas, den 1.e Maj. För jag kände att det fick vara nog med mitt smusslande och vräka-i-sig-godis-varje-dag beteende. Kroppen mådde inte bra, och jag mådde inte bra av det heller. (Och plånboken mådde nog sämst av alla)

Så nu får ja alltså inte äta: godis, kakor, glass, läsk eller bullar (typ frukostbullar).

Nu två veckor in kan jag säga att det är sjukt jobbigt, och jag har fruktansvärda humörsvängningar ibland. Känner mig som en knarkare :-/. Men jag har bestämt att jag ska fixa detta, och förhoppningsvis fortsätta med det efter den 1.a Juni. Jag måste bli av med mitt sockerberoende! 

Sen men träningen så pratade jag och Pau om att kaaaaanske springa toughest nästa år? Eller något annat kul. Så man har något att kämpa för. :)
Ska bara fixa nya träningsskor så man kan ut och springa lite mer.

Så här ser förresten min kropp ut nu.
Tänk vad maten ändå spelar stor roll!

Mitt midjemått (under naveln) mäter ca 95 cm.
Och vikten ligger på 73 kg.
-----------------------------
Mål 1 är att komma under 70 kg. 
Och midjemåttet (under naveln) ska under 90 cm.

Så jepp, det var en liten uppdate för er som kanske är lite nyfikna på hur det går för mig. :)






Postat av: Paulina

Klart vi ska anmäla oss till något nästa år!! Vi får planera vad i sommar ;)
Du är så jävla duktig!! Har också börjat på sockerfri månad igår och vi fixar detta!
Tack för din kommentar också, blev så jäkla glad (och lugnare) efter att jag läst det. Love you! <333

2014-05-15 @ 07:56:54

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0