Livet är fan bra!

Halloj!
Jag hade världens lyx imorse, sovmorgon till halv 10, den ni!
Sen blev det fyra timmar i skolan. Fick reda på att jag klarade min religionsuppsats med bra betyg, sjukt härligt! Får väl börja på slutuppsatsen snart också, 5-8 sidor ;)
 
..Sen blev det även lite träning idag också, IW-intervall. Längesedan jag körde det passet ( brukar alltid vara fullbokat), så det va kul att få plats för engångsskull. 
 
Jaha, och nu då? Jag ska alldeles strax gå och sova faktiskt! I morgon ska jag spendera dagen först i frisörstolen, verkligen på tiden. Och efter det ska jag skriva hemtenta(!!), är jag riktigt flitig hinner jag med ett träningspass i morgon också. ;)
 
 
Kvällens middag. 
Kycklingkebab, bulgur, turkisk yoghurt och sallad.
 

En tråkig sak som hänt i dag är att min gamlemormor gått bort. Men hon har det bra hos gamlemorfar och moster Sara nu. Vila i frid, tills vi ses igen <33



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0