Kräksjuka, morsdag & ny vecka

Hej hallå!
Tisdag och veckan är igång efter lite röda dagar, dock blev det inte så mycket ledighet då vi alla åkte på magsjuka i helgen..KUL! Fick lite panik kan jag säga när till och med Wilja började kaskad kräkas..trodde vi skulle behöva åka in till akuten med henne. Men efter samtal med 1177 och ett konstaterande att hon fortfarande var pigg och åt bra, så slapp vi det.

Så mors dag var väl inte 100% tipp topp, haha! Vi lyckades iallafall ta oss ut till Gabelljunga skogen och gå en sväng. Skönt med frisk luft!

Nu hoppas jag att vi slipper sjukdomar, så vi kan få en fin sommar. 

Denna veckan är ju redan igång och planerna är.

-Försöka storstäda här hemma 
- Gå på sommarfest på Lowes förskola 
- Middag med Rasmus familj

Wilja sover just nu i vagnen, Lowe är på förskolan,jag har startat en maskin tvätt och har fastnat vid köksön med en nocco, haha..produktiv? Ska nog ge mig på att klippa lite tyg till en ny blus.

Ha en fin tisdag ❤️

(null)
I torsdags var vi på middag hos ett par kompisar. Jag tog på mig en klänning från Lindex och sminkade mig lite extra. Kände mig väldigt snygg.

(null)
Ett tips! 
Är ni som jag och drar håret bakom öronen. 
Ta då en liten tofs och samla ihop håret i den. Gör sedan ett litet hål som du trär igenom håret i, dra till och du har en enkel uppsättning och slipper dra i håret hela tiden.

(null)

(null)
Denna duktiga lilla tjejen har börjar lyfta huvudet nu!! Oj vad fort allt går tycker jag.
Känner verkligen att jag njuter så mycket med av bebistiden med Wilja kontra Lowe. Man är inte lika rädd och osäker denna gången.
Wilja är relativt nöjd i sitt gym och hänger liksom bara med.
Annat är det med Lowe just nu..tror ibland att han blivit besatt eller något..trots-demoner intar hans kropp..jävlar så kämpigt det är för oss och honom. 
(null)

(null)
Men det går iallafall bra mellan dessa två. Wilja har ju upptäckt Lowe ordentligt nu och kollar mycket efter honom. 
(null)
Testade ett nytt mönster från Threads by Caroline, denna fina omlottklänning blev resultatet. 
Om jag är nöjd?! Skoja inte om det!
(null)
Mors dag och majoriteten av familjen var magsjuka..ville ändå piffa till mig lite.
(null)
Fick ett jättefint halsband med bokstavsberlocker på. Ett L & ett W ❤️
Lowe ritade även en teckning till mig och rasmus hjälpte honom skriva.
Sööötisar!!
(null)
Att få vara er mamma.
Mitt livs största utmaning.
Men oj vad jag älskar er 
❤️









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0