Tisdagsvab

Hej hallå!
Tisdag och lite vab står på schemat. Lowe har en sån himla hosta, så han fick stanna hemma från förskolan idag.
Vi sitter i skrivande stund i soffan och tittar på Bolibompafamiljen, Lowes nya favoritprogram ( ja mitt också, sjukt härlig familj att följa). Wilja sitter i babysittern och jag dricker lite kaffe.

Idag händer inte mycket, bara mysa här hemma.

Tänkte vi skulle kolla mina senaste mobilbilder.
❤️
(null)
Förra helgen åkte vi på kalas till mina kusiner.
Rasmus fick stanna hemma för han va förkyld. Men jag och kidsen hade en trevlig kväll. 
Och jag fick äntligen klä upp mig och sminka mig!!

(null)
Lowe va lycklig som fick plats framför tv.n som visade formel 1
(null)
Wilja somnade så gott i soffan

(null)
Såhär ser det just nu ut när vi går till och från förskolan.
Har ju äntligen börjat kunna gå ordentligt nu efter att min foglossning släppt.
Och jag kan lova er att detta ekipaget väger typ 25 kilo, haha! Tungt!

(null)
Så här har eftermiddagarna sett ut de senaste dagarna.
Mysigt värre ❤️

(null)
Vi blev sponsrade av Rasmus föräldrar med blöjor till kidsen. 
Tråkigaste utgiften, så jag är tacksam till tusen!
(null)
Fick sytt klart en klänning till mig själv också. Så nöjd med den!

(null) 
Vi tog oss ut till Gabelljunga och gick en lugn promenad i skogen
(null)

(null)
Fick sytt ännu en sommarklänning

(null)
Denna lilla loppan som blir 2 månader på Onsdag!!
Tiden??
(null) 
Det går verkligen jättebra med Lowe och Wilja.
Kan absolut erkänna att vi befunnit och befinner oss stundtals i en riktig tvåbarnschock. Men jag tycker ändå att allt börjar falla på plats ju längre tiden går. Wilja blir ju större och rutiner börjar komma.

(null)
Två sovande barn i bil
(Ett exempel på hur man får båda barnen att sova samtidigt, haha!)
(null)
Och idag hänger vi här hemma.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0