Mitt i bebisbubblan

Hej på er!
Ja oj oj, vilken vecka det varit! Eller veckor!
Wilja har varit hos oss i 1 vecka idag, och tvåbarnslivet har varat lika länge.

Ja, kaos är väl inte rätt ordval, men en rejäl kullerbytta har det varit..haha! Men ärligt, det jag varit mest orolig för är hur Lowe skulle ta Wilja. Men han är så fin mot henne, kanske inte jätteintresserad men han vill gärna klappa på henne eller ligga bredvid henne och mysa. 

Annars tycker jag allt flyter på så bra. Rasmus är hemma till efter påsk, vilket är lyxigt och skönt. 

Jag ska försöka hitta tid att skriva ihop en förlossningsberättelse denna gången också. Denna förlossningen var ju helt galet knasig med 72 timmars igångsättning och tillslut ett halvplanerat kejsarsnitt. Ja, jisses vilken upplevelse. Dock en fantastisk sådan och jag är så nöjd över hur allt blev ❤️

Men som sagt, ska hitta en lite lucka mellan amning och lek med Lowe.. ;)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Postat av: Akira Öken

Vilket litet mirakel! Stort grattis!

Svar: Tack 🥰
Kajsa Holmdahl

2022-03-26 @ 08:36:27
URL: http://akiraken.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0