Midsommarafton 2022

Hej i sommarvärmen.. jo, men nu ska vi icke klaga ;)
Jag tänkte ni skulle få se hur min midsommar såg ut.


(null)
Vi hade en lugn morgon här hemma innan vi gjorde oss i ordning och tog lådcykeln upp till Östervångsparken.

(null)
Vi mötte upp mamma, Maja, Andreas och Dante. Sen va det dags för dans kring midsommarstången. 

(null)
Lilla skruttan va midsommarfin i klänning..har aldrig det på henne annars, haha!

(null)
Och Lowe hade en tröja som jag sytt till honom med jordgubbar på.

(null)
Körde på en hemsydd klänning och kände mig jättefin.

(null)
Sen var det dags att åka till Vellinge där vi skulle fira midsommar med våra kompisar.

(null)

(null)
Vi skulle köra Bäst i Test. Så vi satte igång innan vi skulle äta. 

(null)

(null)
Vi fick bla i uppdrag att göra ett oförglömligt cirkusnummer. Rasmus lags nummer va så roligt!! Som vi skrattade 

(null)
Sen var det dags att förbereda för lite sillbord och senare för grillning.
Jag & Jonte tog på oss att skrubba en massa potatis.

(null)
Vi åt grillad entrecote med nypotatis och massa goda såser och sallad till.

(null)
Min underbart fina familj.
Så bra det blev efter all kaos lagt sig.
Älskar oss så mycket❤️

(null)
Efter ytterligare lite fler bäst i test uppdrag så åt vi jordgubbar, med kaffegrädde för min del.

(null)
Vi satt ute tills klockan blev närmare 23:30, sen åkte vi hem (och fick världens sovmorgon av barnen dagen efter, haha!)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0