Fredag 1.e Juli

Hej hallå. Hoppas ni har en fin Fredag!
Min är bra än så länge, med andra ord, kidsen är lugna. Tänkte strax ta tag i lite snabbstädning då vi ska grilla med Linus & Sandra kväll, och vårt hemma är typ alltid kaos..
Iallafall så tänkte jag att vi skulle kika på lite bilder från de senaste 2 veckorna.

Ha en fin helg.

Jag & Rasmus firade 10-åring förlovningsdag. Så när Lowe somnat satte vi oss på trädäcket (med Wilja som bihang i babysittern..livet..) och mumsade på chark, choklad & jordgubbar.
Drack lite gott bubbel till också

(null)
Lowe gick på sommarlov dagen innan midsommar och slutade på småbarnsavdelningen (sån ångest..) så vi köpte en avslutningspresent till hans pedagoger. Oj, vad jag kommer sakna dom tre alltså!

(null)
Fick denna bilden skickad till mig från hans pedagoger. Dom firade midsommar på förskolan och åt glass.

(null)
Denna lilla damen reser nu mera på huvudet och håller på att rulla runt från rygg till mage. Hon är inte riktigt där än, då armen tar emot, men snart så. 
Allt gå så fort!!
(null)
Men så go och mysig hon är. Fasen vad jag älskar henne alltså!

(null)
Jag hade tjejkompisarna över i Onsdags. Vi hängde på trädäcket, beställde tacos från foodora och bara mös. Så himla trevligt!

(null)








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0