Onsdag den 15.e Juni

Hej på er, hej Onsdag!
Fick höra det härligaste citatet på radion i morse. Dom sa "i dag är det Onsdag, då får man ona sig någon" alltså, unna sig något, haha!
Så efter jag lämnat Lowe på förskolan så körde jag in om affären och köpte mig en bulle & en red Bull. Himla fint!
Ni får också ona er något idag!
Men innan dess så får ni kika på hur mitt liv sett it de senaste veckorna.


(null)
Wilja fick present från min mammas faster+ man som bor i Stockholm.
SÅ himla fina saker (null) 
Denna lilla stjärnan.
Att man va så rädd innan hon kom för att man inte skulle kunna älska henne lika mycket som Lowe.
Älskar dom båda så jag vet inte vart jag ska ta vägen stundtals❤️ 
(null)
HJÄLP!
Hade en nostalgitripp på min gamla blogg och långt bak i denna bloggen..
Jag har varit BLOND!!


(null)
Även dessa bilder är gottiga
Är det dom jag ska spara och visa Lowe & Wilja sen? 

(null)
Jämförde Lowe & Wilja.
Vem är vem? 
Dom är så galet lika varandra ❤️

(null)
Det va ju långhelg för någon vecka sen. 
Och vi tog oss först ner till stan och tittade på Pidde P och tog en fika.
Sen blev det film och soffmys för hela slanten.

(null)
Har äntligen kunna börja sy lite mer igen!
Har så smått börjat få rätt på Wiljas sovtider och nu somnar hon mellan 20-20:30 på kvällen.

(null)
Vi fyra ❤️

(null)

(null)
Jag & Rasmus firade 15 år tillsammans.
Så vi lämnade bort båda barnen och åt på restaurang Millennium i Höllviken.
Såå konstigt att kunna äta i lugn och ro. Vi va inte bra på det, då vi plöjde besöket på en timme..

(null)
Men vi fortsatte kvällen och köpte vars en glass i Falsterbo sen åkte vi till Hamnen och gick en runda vid havet.
MYS!

(null)
Mia fyllde år den 11/6 så vi firade henne dagen efter hemma hos oss, då dom har renoveringskaos hemma hos sig.
Bakade en ananaspaj & muffins

(null)
Jag & Lowe hade vattenkrig i trädgården häromkvällen.
Han är helt galen med den vattensprutan!

(null)
Lyckades få till en liiiiiten tofs på Wilja.

(null)
Lyckade sy ännu lite fler tröjor till Lowe.
Fullkomligt älskar raglanärm på tröjor! 
Så somriga & fina!









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0