Måndag 20.e Juni

Hej på er, och hej Måndag! (Och hej barnbidraget!)
Lowe går sin sista vecka på förskolan och sen har vi sommarlov/f-ledigt/semester i 6 veckor.
Sen kommer Lowe börja på ny avdelning med stora barn!! Stoppa tiden nu!! Min lilla plutt, han kunde ju nyss inte gå och vi skolade in honom typ förra månaden känns det som.. Men det kommer bli toppen!

Denna veckan är planerna att
-Åka ut till jobb för att hämta en sommarpresent
-Köpa present till Lowes pedagoger
-Fixa dricka & mat till Midsommar 
-Kanske hinna sy något kul

Men först i vanlig ordning, lite bilder från veckan.

(null)
Unnande mig två härliga tyger från Stoff & stil. Hoppas på att få ihop två fina klänningar av dessa.

(null)
Häromkvällen körde jag mini-spa. Tog en lång dusch, hade på en ansiktsmask & käkade choklad. Huuur bra? 

(null)
Lowebus har varit en riktig tröttis denna veckan, så jag och Wilja har haft lite egentid och myst på morgonen innan han vaknat.

(null)
Har ju lyckats få till en liten tofs på Wilja nu..smäller av vad gulligt det är! Testade knyta en rosett, som inte blev bra, runt tofsen.
Insåg att jag måste beställa hem små söta rosettklämmor till henne! Pronto!!

(null)
Sommarlovsmorgon har börjat gå på tv.n nu. Lowe älskar ju sommarskuggan, så till min lycka har jag kunnat locka med den för att vi ska se programmet. Hihi..
I fredags unnade vi oss lite fika efter förskolan medan vi tittade på det.  

(null)
Våra kompisar Linus och Sandra har köpt hus här i Trelleborg. Så vi åkte dit och kollade och grillade korv.

(null)
Deras föräldrar var också där, så det blev en helkväll. Vi satt i deras uterum och snackade till klockan blev typ 23. Lowe hade så kul med Linus syster, dom blåste bubblor och hade springtävling runt huset.

(null)
Jag stod på loppis hemma hos mamma.
Gick inte så himla bra, 300:- rikare men det va en himla fin & rolig dag iallafall.

(null)
Vi grillade hamburgare 

(null)
Och åt en somrig efterrätt med rabarber 

(null)
På Söndagen var vi heelt slut allihopa. Jag vaknade vid 8:30 och då sov dom andra fortfarande.
Vi bestämde oss för att åka upp till Helsingborg och gå på tropikariet, men mer om det i ett annat inlägg.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0