Måndag 31.e Januari

Hej på er!
Dagarna går, magen växer och snart har vi ett nyrenoverat badrum! Tjoho!!
Det är väl lite så man kan sammanfatta livet för tillfället.

Annars händer det inte jättemycket just nu. Jag börjar bli rätt trött på att vara gravid nu, speciellt efter att foglossningen från helvetet knackade på häromdagen. AJ!! 
Men gick in i v 33 igår, så vetskapen om att det förhoppningsvis bara är 7 veckor kvar innan lillskruttan är här gör mig ändå peppad. Hoppas så innerligt att jag inte går över denna gången!

Jag tänkte slänga in lite bilder från livet.

(null)
Som sagt så går renoveringen framåt och i skrivande stund är det helt färdig kaklat. Nästa steg är att gipsa taket.
SNART har vi ett badrum igen! Längtar så efter att bara kunna gå in och ta en dusch när jag vill, haha!
(null)
Vädret är lite fram och tillbaka. Men när kroppen orkat så har vi tagit oss bort till parken och gungat lite.

(null)
Lowe har tyckt det varit jättespännande att vi renoverat. Han ska vara med hela tiden.

(null)

(null)
Jag blev hundvakt häromdagen. Mysiga Lilla Julle

(null)
Som sagt, detta med ork..jag får tvinga mig till saker förtillfället. Har tvättat upp alla lillasysters kläder nu iallafall samt köpt en byrå att förvara allt i. Lite produktivt av mig ändå. 
Försöker ha som mål att göra något litet varje dag, inte lätt alltid dock. Men man får sänka kraven.

(null)
Måttligt nöjd är jag iallafall över mitt nya avlastningsbord. Haha! Tror att jag ändå kommer sakna denna magen när graviditeten väl är över. Det är ju med största sannolikhet den sista, så man få försöka njuta även om det faktiskt är jävligt tufft förtillfället.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0