Sista veckan med ledighet

Hej på er!
Känns som att alla börjat jobba denna veckan. Men vi är lediga fram till den 16/1,  skönt ändå.
Vi, eller ja, Rasmus har börjat renovera badrummet så det är vad vi underhåller oss med dessa sista semesterdagar. Här är fullständig kaos hemma just nu, men vi har överlevt alla renoveringar i detta huset, så denna klarar vi också! Både jag & Rasmus har längtat efter att kunna renovera badrummet, så vi ser verkligen framemot resultatet.

För övrigt gick jag in i v 30 i söndags och det känns vill jag lova, haha! Men jag vet att det är kort tid kvar av denna graviditeten nu så jag står ut. ;) 

Jag tänkte vi skulle kolla på lite bilder från de senaste dagarna.
(null) 
 Jag fick äntligen köpt lite nytt till min syhörna. Jag fullkomligt älskar stolen! 
Sen köpte jag en organiseringstavla att hänga alla saker på. Skönt att få bort att från sybordet.

(null)
Under stora protester lyckades vi klippa Lowe. Ja, han va skitsur, men han har så galet tjockt hår, som både jag & Rasmus, och det växer så fort!!

(null)
Vi åkte hem till Emma & Lykke och åt pannkakslunch. Mysigt ❤️

(null)
Jag har inte haft jättestor motivation till att sy, tyvärr. Men jag lyckades knåpa ihop denna klänningen. Första gången jag sydde knapphål och jag blev nöjd!

(null)
Vi fyndade ett bedside crib till lillasyster i dagarna. Lowe skulle så klart inviga den.

(null)
Jag sydde ett babynest med nästan lite blod, svett & tårar..bläää, aldrig mer, HAHAH!!! 
Men jäklar vad nöjd jag blev med den i slutändan!

(null)
Vi myser mest såhär under dagarna. Det händer ju inte allt för mycket och jag orkar helt ärligt inte så mycket heller.
Har rätt så kort stubin förtillfället och jag tror att Lowe märker det rätt så mycket. Men på Måndag ska han tillbaka till sin älskade förskola, och då slipper jag ha så himla dåligt samvete hela tiden. 
Min lilla kille ❤️





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0