Hej 2022!

Nytt år nya möjligheter. Hur klyschigt, haha!!
Men helt ärligt så är det ett riktigt spännande år som ligger framför mig. Jag & Rasmus kommer bli tvåbarnsföräldrar, med allt vad det innebär. SÅ spännande men SÅÅÅÅ LÄSKIGT!! Intressant att se hur livet är i Januari nästa år. Var är vi då, hur mår vi, har vi gått under av tvåbarnchocken? Ja vi får se helt enkelt!

Iallafall så tänkte jag visa några bilder från vårt nyår. Vi var hos några kompisar i Vellinge, där vi åt god trerätters, hade frågesport och Lowe busade en massa med alla. Mysigt!



(null)

(null)

(null)
Två fina grabbar 

(null)
Älskar oss.
Nästa nyår är där en liten plutt till på bilden ❤️

(null)
Bebisbulan.

(null)
Sydde en nyårsklänning till mig själv. Var inte 100% nöjd med den, men man lär av sina misstag!

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0