Syprojekt: festklänning

Jag har gett mig själv en utmaning, i den mån det går så klart. Att varje gång vi ska iväg på fest eller liknande, så ska jag sy ett nytt klädesplagg till mig själv. En klänning, tröja eller nått annat kul.

För jag tänker, att det är så man blir riktigt duktig på att sy till sig själv. 

Vi var bjudna på 45-års fest, och min garderob ekar helt ärligt när det gäller festkläder.

Sagt och gjort, in till Stoff & stil för att hitta något snyggt tyg. Efter mycket letande och fantastisk hjälp av personalen, så hittade jag två fina tyger.

Det blev en klänning med puffärmar där tyget är mesh med skinnimitation på. HUR SNYGGT?! Det hel svarta är ett viskostyg.

(null)

(null)

(null)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0