Konstigt med ledighet

Hej vänner!
Igår var det första dagen på min gravidledighet. Skum känsla vill jag lova. Lämnade inte Lowe på förskolan förens kl 9 och när jag väl kom hem fastnade jag i soffan. Hade ingen aning alls vad jag skulle göra. Väldigt konstig känsla! Men jag tror ju att om 1-2 veckor har man hittat en vardag i detta livet också. 
 
Funderar redan på hur tiden efter lillasyster kommit ska se ut? För Lowe kommer gå samma tider på förskolan då som han gör nu. Känns som man inte kommer hinna något, man får bli extra bra på att använda tiden klokt skulle jag tro.
 
Iallafall så är jag ännu en gång placerad i soffan en stund. Sitter och ska försöka beställa biljetter till Jul på Liseberg, det vill tydligen halva sverige göra också känns det som. Wish me good luck!
 
 
(null)
I helgen åkte vi ut till skogen en runda för Rasmus ville fota Lowe.
Fantastiskt fina bilder på vår fina lilla kille ♥
(null)
Han hade en av de två nya tröjorna jag sytt till honom. Är riktigt förälskad i det Spöket Laban tyget!
 
(null)
Har även fått en ny jacka/kappa av Rasmus. En gravidkappa, superfin och perfekt nu under vinterhalvåret. Den är köpt på Bonprix.
 
(null)
Denna lilla myskillen som ger mig så många gråa hårstrån förtillfället. Oj oj, två års trots. Man tar många djupa andetag varje dag. ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0