Du härliga sommarhelg

Ja, idag är en regnig Torsdagmorgon. Men jag drömmer mig tillbaka till förra helgen och slutet på veckan, när sommaren hälsade på! Som man längtar till dessa varma dagar och till semestern!

(null)
Lowe älskar att leka ute i vår trädgård, speciellt med vatten. Fyller man vår stora vattenkanna så kan han underhålla sig en bra stund.
(null)
Dock så är det väääldigt mycket med denna killen för tillfället. Denna helgen fick han ny säng, så det har varit en hand full med allt just nu..det är tur han är världens finaste och goaste, så man glömmer hans sura miner fort. 

(null)
Äntligen börjar allt slå ut nu. Detta fina träd har vi utanför vår trädgård.  Så fint på både sommaren och hösten
(null)
Vi hängde i trädgården på förmiddagen innan regnet kom. 
Härligt att vara ta det lugnt 
(null)
Älskar oss tre så otroligt mycket 

(null)
En söndagsfrukost medan regnet öste ner. Det behövdes minst tre koppar kaffe och tända ljus. 

(null)
Åkte lite småärenden under dagen, bland annat in om stoff & stil. Fyndade detta stuvpaketet för 30:-! Nu ska jag bara hitta tiden och orken att sätta mig vid symaskinen..
(null)
Lillkillen har fått ny säng. Första nattten fick bra. Men sen har vi haft en grabb som sprungit upp ur sängen och ut i vardagsrummet..nu börjar en ny prövning vill jag lova. Dock lyckades jag få honom att somna på 15 min igårkväll. Efter två böcker och gosande så somnade han. Hurra!

Och det va en fin helg.
Nu taggar vi för nästa!! Woop woop! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0