Vardagen är igång


Ja som rubriken lyder, vardagen är igång. Dock så jobbade jag Torsdag-Fredag förra veckan så jag är redan inne i rutinen med tidiga morgnar igen. Rasmus och Lowe å andra sidan, HAHAH! Stackarna!

Lowe är tillbaka på förskolan och går nu sin andra termin! Älskliges då, tiden bara SL-priserna förbi. Fatta att han blir 1,5 år i slutet på Februari!!

Iallafall så ska vi kolla på några bilder från mobilen 
(null)
Back to work. Vi har fått nya kläder på jobb, så denna fleecetröjan går jag och drar runt i vissa dagar.
(null)
Denna sötsaken har äntligen knäckt nöten och kan nu mera GÅ!!

(null)
Så nu ska vi gå mest överallt. Han kryper dock gärna fortfarande men reser sig snabbt upp och går iväg igen.
(null)
Vi åkte ut till Svaneholm slott och gick en runda. Dock regnade det så förfärligt så det blev en snabb fika på stående fot innan vi åkte hem.
(null)
Detta är det bästa med att vara tillbaka i rutinerna. Att få spendera kvällen med denna godingen. Det är skönt att faktiskt få sakna honom lite under dagarna. Känner att jag blir en SÅ Mycket bättre mamma när jag väl kommer och hämtar honom sen.
(null)
Och så här lycklig var jag i förmiddags när solen lös på oss.

(null)
Symaskinen har stått still sen nyårsafton. Men  i förrgår tog jag tag i det och sydde klart denna blusen. 
Är inte hundra nöjd med den, eller passformen. Men skam den som ger sig. Ska testa sy den i viskos också.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0