30-års kalas

Hej hopp! Då var det Söndag, men humöret är på topp! Har sovit riktigt gott inatt. Välbehövlig.

Idag är planen att åka en snabb runda till Malmö för att Rasmus ska kolla på en jacka & jag ska ha nytt mönsterpapper. I eftermiddag kommer pappa en runda och troligtvis även mamma & hennes man lite senare. Fullt hus med andra ord.

Det hade vi igår också, då vi hade förtidigt 30-års kalas för mig, tillsammans med kompisarna. Vi hade dukat upp ute i vår trädgård. Rasmus hade gjort upp en brasa och även om vädret var med oss, så blev det väldigt mysigt.

Vi bjöd på hedvigsoppa och bullar till. Efter bjöd vi på kladdkaka, hembakade hallongrottor & snickerskakor. SÅ trevligt, och jag var SÅ NÖJD!


(null)
Soppa och nybakade bullar, utomhus, det är något visst med det. 

(null)
Så här satt vi, tänk att en grill kan bli en mysig brasa. Haha!

(null)
Massa gofika

(null)
Lykke & Lowe hängde i vars en stol och åt lunch. 
(null)
Spaghetti & köttfärssås lunch ute. Fint!

(null)
Fina presenter.

(null)
Fick denna FINA provdocka i present från kompisarna. Jag blev SÅ glad! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0