Snörvel och nys

Hej på er!
Jahap, nu vecka nya möjligheter. Men denna kvinnan har tråkigt nog dragit på sig en förkylning..tjoho! Så nysningarna avlöser snytningarna..suck.. Jaja, det går över.

Jag tänkte vi skulle kika på vad som hänt den senaste veckan eller veckorna, pga ett litet hopp här..oh well.


(null)
Lowe har börjat växa ut sina pyjamaser. Och jag är galet trött på de vi har hemma, som är som overaller. Nej nej, inte okej. Så det blev til att sy en ny tvådelad pyjamas med bananer på.
Så fin!
(null)

(null)
Och påtal om att sy. Förra helgen så blev jag med ny symaskin!! Som jag längtat! En Husqvarna viking opal 650 (säger nog er nada, haha) fick följa med mig hem!

(null)
 En helg som bjöd på strålande väder. Vi kunde till och med sitta ute på terassen och äta lunch. 
(null)

(null)
Vi åkte hem till mamma och Urpo för att träffa deras nya lilla vovve, Julle. Gosigt!

(null)
Så här vacker morgon var det en dag i veckan när jag skulle till jobb. 


(null)
Sen fick jag sytt ännu en topp med hög hals till mig själv. 

(null)
Vi var ute på en promenad för att kolla om blommorna börjat komma upp. "Bomma, dä!" Skrek Lowe och pekade på blommorna 









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0