Julafton 2021

Hoppas ni haft en fin jul och helg. 
Så här såg min jul ut i år. Den 23.e var vi här hemma och firade lille-jul tillsammans med min pappa, syster & hennes sambo + deras bebis. Mysigt! Vi åt julmat, spelade lite bingo (gick inte jättebra när man har en 2 åring och en 3 månanders, haha) sen kom tomten en runda också.

På julaftonsmorgon tog vi det väldigt lugnt. Vi var rätt trötta, men vid halv 3 åkte vi hem till mamma där syster väntande igen och så även min mammas man & hans son.
Lite Kalle anka tittande och julmatsfixande under tiden. Vi tog det lugnt och pratade en massa, sen kom tomten ännu en gång och Lowe fick öppna paket.

Vid 11- halv 12 begav vi oss hemåt.


(null)


(null)

(null)



(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)
(null)


(null)
Vi gick ut på en promenad för att åka lite pulka. Så mysigt med all snön, men så kallt!

(null)
Perfekt juldag. Rasmus & Lowe sov en stund och jag tittade på film och åt godis. 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0