Hej December

Julmånaden är här. Hur mysigt på en skala? Dessutom har snön kommit hit också, väldigt härligt! Det gör ju så man kommer lite mer i stämning.

Igår upptäckte Lowe att en Nisse flyttat in till oss. Han såg dörren direkt på morgonen och frågade vad det var. Och sen dess har det varit på tal flera gånger. SÅ roligt! Trodde inte alls att han skulle grepp det med han har varit och knackat på dörren nu i morse för att se m Nissen var hemma..tråkigt nog så öppnade han inte..typiskt, haha!

Annars så händer det inte så himla mycket för tillfället. På Onsdag har jag varit hemma en månad, och visst även om det är mysigt och så, så börjar jag ärligt bli lite uttråkad..är så jäkla trött hela tiden också, så det känns som att man inte har ork eller motivation till något heller..hoppas så att det vänder snart!

Hoppas ni får en fin dag, jag ska nog försöka sätta mig och skriva en to-do lista eller nått sånt, för såhär kan vi inte ha det.

(null)
Ingen Nisse öppnande dörren. Han var nog inte hemma.
(null)
Lowes första kommentar om snön, "Lowe åka pulka!"
(null)
Julmyset infinner sig. Längtar så tills lucia då vi ska hugga granen!
(null)
Vi var hemma hos min lillasyster i Tisdags för att bebismysa och fika lite. Hon tog denna fina bild på vår lilla busunge.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0