TBT: September 2016

I september 2016 var jag i fullgång med att plugga på högskolan.
Månaden startade med en sjukt härlig resa till Mallorca för att fira min mammas födelsedag. En vecka fylld med sangria, poolhäng, restaurangbesök +matförgiftning (hallelujah!) och mys.
 
Väl hemma så var det mycket hemmaplugg. Kan faktiskt sakna den tiden något otroligt ibland, hade velat gå tillbaka och göra om det, stundtals.
I och med hemmaplugg så blev det också mycket mat, frukost och luncher som jag blivit så duktigt på att göra. Jag hade precis gått med i viktväktarna här och gick 100% all in. 
 
Redo för poolhäng.
 
 
 
 
 
 
 
Standard var att dra ut mitt täcke i soffan för att sen sitta med tvn igång och datorn i knäet. Blev kanske inte jättemycket pluggat, haha. 
 
Målade jättemycket i mina målarböcker. Tråkigt nog så står dom bara i ett hörn i skrivande stund och väntar på att få målas i igen. (Detta med tråkiga prioriteringar..)
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0