Kalashelg för Lowe

Helgen den 29-30.e Augusti hade vi kalas för Lowe. Vi delade upp kalasen på två dagar. Så under Lördagen kom alla kompisar och deras barn. Vi bjöd på grillade hamburgare och lite senare tårta och annan god fika. Lika dant gjorde vi på Söndagen för släkten. 
 
Lowe fick massa fina paket. Jag tror att det bästa han fick faktiskt var babblarna figurerna av oss på födelsedagsmorgonen. 
 
(null)
Gästern i full gång med att dressa sina burgare. Jag hade bakat egna hamburgerbröd, och dom var helt ärligt SÅ goda. Verkligen värt alla timmarna i köket tidigare den veckan.
(null)
Lowes presenter som han fick under Lördagen. SÅ tacksam för alla fina människor i vår pojkes liv ♥
 
(null)
Lowes och hans kompis Lykke lekte på golvet.
(null)
Det var presentöppning och som ni se så va Lowe rätt så trött, haha! 
Tyra hjälpte oss att öppna paketen.
 
(null)
Sen blev det tårta och massa gofika. Mums!
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Lowe fick smaka tårta för första gången.Har var rätt skeptisk måste jag säga. Han ville hellre ha kanelbulle, haha! Nästa års tårta.
(null)
Söndagmorgonen spenderades på golvet med alla nya leksaker. Oj så roligt Lowe hade. 
 
(null)
Eller va? Sa jag roligt? hahahaha!!
 
(null)
Sen var det dags för kalas nummer två, med släkten. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
En jättefin om än något stressig kalas helg. Så himla mysig!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0