Höstlistan 2020

 
Vad är det bästa med hösten?
 Det bästa med hösten är helt klart alla fina löv  på träden och marken. Fantastiskt fint när solen lyser på dom.
(null)

(null)

Vad gjorde du förra hösten?
Förra hösten var jag mammaledig med Lowe. En helt fantastiskt mysig period. Mös mycket i soffan, gick promenader och ja hade det allmänt mysigt.
(null)

(null)

Hur såg du ut?
Jag klippte och färgade mitt hår en månad efter Lowe kom, så så här såg jag ut då
(null)

Beskriv din höst i tre ord?
Mys
Lugn
Vab (hahahaha) 

Vad var bäst med sommaren?
Det bästa med sommaren var helt klart vår Gotlandsresa. Fantastiska dagar på den finaste platsen som jag vet. Hoppas verkligen vi kan åka dit nästa sommar igen
(null)

(null)

Hur mådde du förra hösten?
Jag började må bättre, och läkte efter förlossningen. Det var verkligen en omställning att bli mamma. Så jag jobbade mycket med att hitta mig själv i den rollen. 
(null)

Vad är dina planer för hösten?
Jag har nog inte direkt några planer. Ska jobba en massa och troligtvis blir det mycket vab också. (Vabbar i skrivande stund..) Jag vill åka till Torup och fota härliga höstbilder på Lowe. Sen vill jag bjuda hem folk på middagar.
Hur höstmyser du?
Jag tänder massa ljus, äter paj, tjuvlyssnar på julmusik (haha), myser upp mig i soffan. Ska sy en massa fina höstplagg tänkte jag. 

Vad kommer du dricka i höst?
Kaffe i mängder samt pepsi Max lime, bästa!

Hur vill du se ut i höst?
Jag ska klippa mig nu i slutet på November. Så jag ska försöka styla frillan jag har nu på bästa sätt. Börjar bli lite långt. Men jag vill ha håret kort! Nu på hösten sminkar jag mig gärna lite mer också. Så några snygga ögonskuggor blir det också.
(null)

Vilket är det värsta höstvädret?

Ösregn.. speciellt nu när jag börjat cykla till jobbet. Fy för säger jag!! Har cyklat i sånna skitväder både till och från jobb. Haha!

Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan? 

Jag hade precis börjat min mammaledighet. 

Hur förbereder du dig inför vintern?

Jag lyssnar på julmusik. Älskar vintern för då är det jul. Fyller även år i Februari så det brukar va en motivationshöjare under de mörkaste dagarna. 

(null)


Vad ser du fram emot just nu?

Just nu ser jag framemot att köra och träna ett pass på Friskis i kväll. Tjoho!!










Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0