En kik i mobilen

Hej på er! Jag tänkte att vi skulle ta en kik på de senaste bilderna från min mobil. 

(null)
Vi åkte till Vellingeblomman för att kolla in deras halloween utställning, samt deras fantasy garden med bamse. Vi köpte denna fina pumpan som jag karvade ut ett ansikte på. Blev rätt nöjd med den.
(null)
Jag och Lowe gick upp till lekplatsen vid oss, en Lördags förmiddag. Så fantastiskt fint väder och solen som lös igenom alla löven
(null)
Vinteroveraller fick åka på, konstigt väder ute nu. Ibland kallt, i land varmt!

(null)
Lowe älskar att leka på sitt rum. Det är så mysigt att han själv kryper in där. Sen hör man honom i monitorn när han pratar med sig själv och leker.

(null)
Det här meddelandet fick jag på min klocka härommorgonen. Kickstartade verkligen dagen.
(null)
Så jag gick runt med detta leendet på läpparna hela dagen

(null)
Jag fick även över 100 följare på mitt sykonto på Instagram. Tjoho så glad jag blev!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0