Livet rullar på och snart är sommaren här

 
Hej, long time no seen!
Livet rullar förbi och det är redan juni! Hallå?!
 
Som vanligt så blir det ett hopplock av vad som hänt de senaste veckorna.
 
(null)
Vi hittade en ny öppen förskola på församlingshemmet, som vi gick till två gånger innan dom stängde för sommaren. 
 
(null)
Jag fick hem en stor beställning från stoff och stil. Sydde en jättefin t-shirt till Lowe med det blå tyget. 
 
(null)
Såhär blev den! 
 
(null)
En Lördag var det min tur att få sovmorgon. Rasmus tog Lowe och jag fick sova 1 timme extra. Efter det så kunde jag äta frukost i lugn och ro. Rasmus renoverande och Lowe sprang runt i sin bil. 
(null)
Detta lilla kladdmonster!
Såhär ser det ut efter i princip varje måltid, haha! Träna träna.
 
(null)
Lowe är för tillfället livsfarlig. Har rusar runt i sin bil runt hela huset. Och är direkt där när vi öppnar lådorna i köket. Skafferiet är roligast, för där är glas på sidorna så man kan kika in.
 
(null)
Nu har vädret varit så himla bra, så vi har flyttat ut leken i trädgården. Så mysigt!
 
(null)
Denna klänningen sydde jag ihop en kväll, SÅ NÖJD!  Håller på med en till i samma stil men annat mönster på tyget.
 
(null)
Vi var på lek-date hemma hos Matilda, där även Lotta & Joel var. Älskar våra träffar!! ❤️
 
(null)     Smakade på jordgubbar, ingen höjdare än.
 
(null)
Sen var det Ramadan och vi blev hembjudna till Mia & Hassen på fika. Så himla trevlig och gott. Massa gofika!
 
(null)
Lowe var i centrum och skulle lekas med. Det blev massa bus i deras trädgård med de andra barnen & Hassen.
(null)
Så jag älskar dig, sötis!
 
(null)
 
Som sagt, farlig! Allt ska pillas på och det är så mycket "aja-baja" här hemma nu att Lowe lärt sig säga "aj-aj" ,så det springer han runt och säger, HAHAH!!
(null)     Det är fullt fart med krypträningen här hemma. Vi är inte där än men snart.
 
(null)
Min syster kom över en morgon för att äta frukost med mig & Lowe. Det blev att hon åt lunch här också, haha ;)
 
(null)
Det här lilla skrutten blev även 9 månader den 30/5. Fatta att det är tre ynka månader tills han fyller 1 år!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0