Härligt mysig helg med massa trötthet

Hej mina vänner!
Måndag igen och jag har precis ätit min lunch bestående av kokt potatis & inbakad fläskfilé, från helgen. Gott!
 
I helgen har det hänt massor av saker som varit supermysigt. Dock har denna helgen också innefattat nätter med minimalt med sömn pga Lowe får tänder.. tröttheten har varit brutal! Som tur är så har vi alla tre fått sova gott i natt, och det har verkligen behövts! 
 
Men Vi kikar på vår helg.
 
 
(null)
Vi var uppe i parken och lekte på lekplatsen under torsdags eftermiddagen. Lowe gillar att gunga och nu fick han även leka i sandlådan för första gången. Tur att någon glömt sandsaker, så vi kunde gräva och bygga kakor ;)
(null)
Jag har haft ett syprojekt den senaste veckan. Att sy matchande t-shirtar till Rasmus & Lowe. Jag blev SÅ nöjd med dom! (null)
 
(null)
Vi var hemma hos Teresia, Danne & Freya för att kika på deras nya hus. Vi passade på att ta en fika i deras trädgård också. 
(null)
 
(null)
Så här trött är man efter massa lek och bus utomhus. 
(null)
Igår hjälpte Rasmus en kompis, så jag & Lowe åkte hem till min mamma under förmiddagen och stannande där fram till 15. Så mysigt!
       
(null)
Vid 16-tiden kom pappa & Randi hem till oss. För vi skulle testa grilla på Rasmus nya grill. 
 
(null)
Här är en styck nöjd Rasmus med sin nya grill.
 
(null)     
Lowe och hans morfar busade massor ❤️
 
(null)
Sen kom även Rasmus syster, Lowes Faster, plus hennes man Hassen över en runda. Även dom fick busat lite med Lowisen.
 
(null)
Sen fick jag utplanterat min hortensia i rabatten nu hoppas jag att den tar sig så vi kan få njuta av de fina blommorna. 
 
 
Och det var min helg.
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0