TBT: Mars 2016

Ja, ett throw-back-time inlägg! Det var ett tag sedan jag gjorde ett sånt. 
Jag tänkte vi skulle kika tillbaka på Mars 2016.
 
Jag fyllde 25 år i Februari och hade en sen födelsedagsfest i Mars.
 
Tog en massa outfitbilder i vårt trapphus som hade fantastiskt bra ljus. 
 
Vi grillade för första gången det året. Galet gott!
 
Jag hade fått en sån feeling för mindfulness målarböcker. Målade flera timmar i sträck. Tyvärr så har jag inte riktigt tiden till det längre, så dom ligger så fint och väntar på mig. 
Vi var på släktmiddag hos min faster. Det var buffe och massa god mat.
 
Såna här fina frukostbilder blev det massor av. 
 
Faceswap var ju en grej vid denna tiden. Vi hade väldigt roligt och skrattade gott åt dessa bilder.
 
Jag gick min 4.e termin på Malmö högskola. Vi hade en kurs i naturvetenskap och teknik. Lätt en av de roligaste kurserna. (Oj vad jag saknar att plugga när jag ser dessa bilderna och tänker tillbaka. Ska bara komma på vad jag vill plugga mer ;) Sen kör vi igen!)
 
Sängplugg. Inte en av mina bästa ideer.. pluggar bäst vid ett bord..men man måste ju testa.
 
Jag fick dessa fina Johnny Bull stövlarna av Rasmus. 
 
Massor med träning på Friskis bilder ju också i vanlig ordning. 
 
Under påskhelgen, som inföll i Mars så tog jag & Rasmus en tripp till Höganäs där bi besökte Nimis.
 
Detta håret kan ju diskuteras ett flertal gånger.....
 
 
Ett fint mellis blev det också. Saknar denna Celsiussmaken massor. 
 
Gjorde mina naglar lite vårfina med detta fina nagellackat.
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0